Erityinen kiitos heille, joiden ansiosta olemme voineet jatkaa harrastuksemme parissa!.

Kuoron harjoitus Pitkäniemessä

Pirkanmaan sairaanhoitopiirille

Olemme voineet käyttää Pitkäniemen juhlasalia harjoituksissamme kirkkoesiintymisien ja - avustamisien vastikkeena.

Nokian kaupungille

Kaupungilta saatujen avustusten  lisäksi olemme voineet järjestää Nokian Kerholassa erilaisia tilaisuuksia kilpailukykyisin kustannuksin.

Tapsan Tahtien järjestäjille.

Vuosittain olemme voineet kartuttaa kuoron kassaa erilaisilla tehtävillä tapahtuman aikana.

Nokian seurakunnalle

Perinteiset itsenäisyyspäivän konserttimme olemme voineet järjestää Seurakuntasalissa.

Ja tietenkin -  Kaiken takana on nainen !

Kuorolaisten puolisot muodostavat vireän taustaryhmän. He järjestävät retkiä, yhteisiä illanviettoja, tuote-esittelyitä ja ovat mukana konserttien järjestelyissä ja monin eri tavoin mukana miesten harrastuksessa.

Naistoimikunta kokoontuu pääsääntöisesti harjoitusiltana kerran kuukaudessa.

Kokoonkutsuja:
Riitta Järvensivu         puh. 050505405032         riitta.jarvensivu(at)elisanet.fi